Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Kommentarer
- Trådstartare Matteee
- Start datum
Anders_Andersson
Aktiv medlem
Innan någon nitisk medlem påpekar vilket oskick det är att tigga kommentarer. Så brukar det bli.
dovearea
Avslutat medlemskap
Att tigga kommentarer har jag väl egentligen inget emot, men ett bra tips för att få kommentarer och synas är att ge andra kommentarer. Jag ser att du har fått 23 kommentarer men bara givit 2, den senaste 2002-08-11. Ge kommentarer så kommer du få tillbaka kommentarer.
EDIT: Hannes hann vist före och jag är en sån medlem som har som princip att ge motkommentarer.
EDIT: Hannes hann vist före och jag är en sån medlem som har som princip att ge motkommentarer.
Joppe
Aktiv medlem
tyvär är inte jag ngn supernaturfotograf som kan påpeka förbättringar i den grad du vill ha men ett hett tips är att söka på fotografer som pysslar med natubilder, kommentera deras bilder. Det är många här som kollar in bilderna hos dem som kommenterat, och kommenterar "tillbaka"
EDIT: damn vad alla har vaknat nu då..
EDIT: damn vad alla har vaknat nu då..
Bengt-Arne
Aktiv medlem
Matteee skrev:
Jaa jag förstår!!...
Nu kan vi lägga ner denna disskution, den var lite onödig från min sida...
Jag tycker inte alls det var onödigt från din sida.
Forum är till för att ta upp sådant som man undrar över och du fick också en del råd till baka.
Du skall inte vara rädd för att kommentera andras bilder. Du skall ge ditt tycke och vad känner för bilderna, att sedan någon annan tycker något helt annat....så är det bara!
Så, bara på det och ge kommentarer så får du också kommentarer tillbaka.
Man lär sig mycket mer av det än att bara diskutera fotoprylar.
Kristian h
Aktiv medlem
Ge kommentarer brukar funka !!!
Ge till de som ger tillbaka om du vill ha kommentarer. Själv passar jag mej för de som inte ger kommentarer eller de som svarar på kommentarer men det är min personliga inställning. Ibland gör man sina snesteg och kommeterar en som bara vill ha
/Kristian
Ge till de som ger tillbaka om du vill ha kommentarer. Själv passar jag mej för de som inte ger kommentarer eller de som svarar på kommentarer men det är min personliga inställning. Ibland gör man sina snesteg och kommeterar en som bara vill ha
/Kristian
dovearea
Avslutat medlemskap
Kristian h skrev:
Själv passar jag mej för de som inte ger kommentarer eller de som svarar på kommentarer men det är min personliga inställning.
Själv både svarar jag på kommentarer jag får och kommenterar tillbaka, hamnar jag i nån gråzon hos dig då?
Kristian h
Aktiv medlem
sorry... missade ett inte typ
dovearea
Avslutat medlemskap
Kristian h skrev:
sorry... missade ett inte typ
Haha... OK!