Annons

Kommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

Matteee

Avslutat medlemskap
Hej!

Jag fotar för det mesta endast naturbilder.
Skulle vara jättesnällt om ni som kan detta med foto kan kolla på dem och skriva en liten kommentar vad jag kunde gjort bättre, för det är så jag lär mig!

Tack!!

/Mattias

Ja men hur ska folk annars hitta till mig?..
Folk får tycka vad dom vill, jag gör mitt för att utveckla fotograferandet, och det gör jag genom att lära mig av misstagen, och misstagen får jag utav er som kan det här bättre än mig.

Ett bra sätt att marknadsföra sig själv är att kommentera andras bilder. Många har som princip (en bra sådan) att ge motkommentarer om de får en av sina bilder kommenterade.

Att tigga kommentarer har jag väl egentligen inget emot, men ett bra tips för att få kommentarer och synas är att ge andra kommentarer. Jag ser att du har fått 23 kommentarer men bara givit 2, den senaste 2002-08-11. Ge kommentarer så kommer du få tillbaka kommentarer.

EDIT: Hannes hann vist före och jag är en sån medlem som har som princip att ge motkommentarer.

Ja det är sant! Tack för tipset!

Ursäkta så mycket till alla er som ogillar tråden! Jag förstår er på sätt och vis.

tyvär är inte jag ngn supernaturfotograf som kan påpeka förbättringar i den grad du vill ha men ett hett tips är att söka på fotografer som pysslar med natubilder, kommentera deras bilder. Det är många här som kollar in bilderna hos dem som kommenterat, och kommenterar "tillbaka"

EDIT: damn vad alla har vaknat nu då..

Jaa jag förstår!!...

Nu kan vi lägga ner denna disskution, den var lite onödig från min sida...

Matteee skrev:
Jaa jag förstår!!...

Nu kan vi lägga ner denna disskution, den var lite onödig från min sida...

Jag tycker inte alls det var onödigt från din sida.
Forum är till för att ta upp sådant som man undrar över och du fick också en del råd till baka.
Du skall inte vara rädd för att kommentera andras bilder. Du skall ge ditt tycke och vad känner för bilderna, att sedan någon annan tycker något helt annat....så är det bara!
Så, bara på det och ge kommentarer så får du också kommentarer tillbaka.
Man lär sig mycket mer av det än att bara diskutera fotoprylar.

Ge kommentarer brukar funka !!!

Ge till de som ger tillbaka om du vill ha kommentarer. Själv passar jag mej för de som inte ger kommentarer eller de som svarar på kommentarer men det är min personliga inställning. Ibland gör man sina snesteg och kommeterar en som bara vill ha ;)

/Kristian

Kristian h skrev:
Själv passar jag mej för de som inte ger kommentarer eller de som svarar på kommentarer men det är min personliga inställning.

Själv både svarar jag på kommentarer jag får och kommenterar tillbaka, hamnar jag i nån gråzon hos dig då? ;)

Jag brukar kommentera andras bilder så mycket jag hinner med i princip, men får väldigt lite kommentarer tillbaka ändå. Så jag vet nu inte om det hjälper så fruktansvärt mycket.

Kan även va att mina bilder är så hemska att ingen vill säga nåt om dem. :'-(

/Henri

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar