Du verkar ha ungefär samma bildscroll som jag använder på min sida:
www.torasenfoto.com
Tycker du fått till det rätt bra. Inte tokförtjust i layouten, men det är ju smaksak och rätt okonstruktivt att kommentera.
Det jag framförallt saknar är nånting som binder samman. Jag fattar det där med ekointresset, att du gillar att resa, naturen. Man fattar nog att du är "naturfotograf". Men det känns ändå lite spretigt. Den fotografiska kvaliten är högre i vissa bilder, medans andra känns som att dom är där för rent berättande.
Mitt tips är att du ska bestämma dig för vad sidan verkligen handlar om. Som nån nämnde "visa bilder för polarna", vissa bilder ger det intrycket på mej med, dom säger mig samtidigt inte så mycket om rädda-vår-planetkonceptet så.. jag tror det vore bra att hitta en råd tråd och förmedla den så starkt som möjligt.
Generellt, som jag tror dom flesta har svårt för, _rensa_ ordentligt och ha bara det du absolut vill visa. Vill du visa bilder för polarna, eller whatever, skapa ett eget galleri och uttryck att galleriet är till för det.
Bara mina åsikter såklart. Jag gillar vad du har på gång med eko-rädda-naturen grejen och tycker det vore trevligt att se dig spinna vidare på den.