Haeljesgaard
Avslutat medlemskap
Tack allihop för er tid, era tips och synpunkter!
Som det skrivits om att det snart kommer bättre prylar om man bara väntar så tror jag att jag aldrig kommer till skott
Jag skall försöka förklara lite tydligare hur jag menar med inlägget:
Blir kombinationen 10D och mina gamla objektiv alldeles åt fanders är jag rädd att allt blir liggandes tills jag kommer ha råd att köpa nya objektiv. Det kanske tar ett par tre månader, kanske längre, innan jag skrapat ihop till dem.
Låt istället säga att ovan nämnda kombination är lika duglig eller kanske rent ut sagt bättre än med min 500n tror jag att jag står ut med att vänta tills jag har råd att köpa nya objektiv.
Hoppas det förtydligar mitt inlägg lite.
/Johan
Ja precis. Jag har bestämt mig för digitalt men ville höra just synpunkterna på vilken kombination som ger bäst bildresultat i väntan på nästa inköp.Du köper väl digitalkameran för att du vill gå över till digitalt?
Ja det vore väldigt intressant att få se. Väntar med spänning.Jag kan under morgondagen ta lite bilder med mitt 8 år gamla ef35-80/f4-5.6 och lägga upp dom
Som det skrivits om att det snart kommer bättre prylar om man bara väntar så tror jag att jag aldrig kommer till skott
Jag skall försöka förklara lite tydligare hur jag menar med inlägget:
Blir kombinationen 10D och mina gamla objektiv alldeles åt fanders är jag rädd att allt blir liggandes tills jag kommer ha råd att köpa nya objektiv. Det kanske tar ett par tre månader, kanske längre, innan jag skrapat ihop till dem.
Låt istället säga att ovan nämnda kombination är lika duglig eller kanske rent ut sagt bättre än med min 500n tror jag att jag står ut med att vänta tills jag har råd att köpa nya objektiv.
Hoppas det förtydligar mitt inlägg lite.
/Johan