Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kollektion eller Album

Produkter
(logga in för att koppla)

Patrik Be

Ny medlem
Jag försöker få lite rätsida på min sida och hur jag ska få upp lite olika bilder/bildspel/tumnaglar etc. på min profilsida. Det jag upptäckt är:

Från vanliga album går det att få upp större bilder, tumnaglar och bildspel etc. på profilsidan, men har man som jag enbart kollektioner så går det bara att få fram bildspel...

Jag har valt kollektioner eftersom det på fotosidans flik Bilder läggs upp per automatik när man lagt in en ny kollektion. Lägger man upp ett album så sker det i det tysta dvs ingen ser såvida de inte går in på min sida.

Går det inte få in ett "nya album" på samma sätt som "nya kollektioner" på fotosidans flik bilder, alternativt fler funktioner på medlemmarnas egna profilsida så att man från sina kollektioner kan visa stora bilder, tumnaglar etc. på profilsidan (som det fungerar för album)?

Mvh/Patrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.