Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
KM D5D och Sigma 18-125mm F3.5-5.6 DC
- Trådstartare Zebulah
- Start datum
stäck
Aktiv medlem
Jag har ett sådant objektiv till min 7D, och har inte upplevt några som helst problem med det. Autofokusen träffar där den ska. Den är ju långsammare än t.ex. fasta objektiv eller USM-objektiv, men jämfört med andra zoomar med "vanlig autofokus" tycker jag den är rätt snabb.
Generellt sett kan man väl säga att mängden "jag har problem"-inlägg om en pryl inte behöver säga så mycket om kvaliteten på den. Alla prylar, oavsett tillverkare, har "måndagsexemplar". Och många av de som har problem säger till om det, men de flesta som inte har några bekymmer säger ingenting alls...
Generellt sett kan man väl säga att mängden "jag har problem"-inlägg om en pryl inte behöver säga så mycket om kvaliteten på den. Alla prylar, oavsett tillverkare, har "måndagsexemplar". Och många av de som har problem säger till om det, men de flesta som inte har några bekymmer säger ingenting alls...
Zebulah
Aktiv medlem
stäck skrev:
Alla prylar, oavsett tillverkare, har "måndagsexemplar". Och många av de som har problem säger till om det, men de flesta som inte har några bekymmer säger ingenting alls... [/B]
Var precis det jag var ute efter - att få någon som har KM dSLR att säga att de inte har några problem med kombinationen