Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kjesäter eller?

Produkter
(logga in för att koppla)

Piko

Aktiv medlem
Hej!
Jag håller på och funderar på vart jag ska söka i höst. Jag vill läsa foto från grunden och lära mig mer inom både analogt och digitalt. Jag är inte intresserad av en dyr kurs som GFU eller liknande. en ettårig utbildning är lagom.Jag finner Kjesäters "Fotografisk bild" intressant. har ni några erfarenheter därifrån?
och om jag inte kommer in där vill jag gärna söka till ett annat alternativ så jag har något att landa på eftersom jag verkligen vill studera foto. har ni något tips om liknande alternativ eller annan utbildning?

Tidningen Foto hade nyligen en genomgång av skolor i Sverige, och för all del även utomlands. Kolla där. Tidningen finns säkert på bibblan.

Piko skrev:
............och om jag inte kommer in där vill jag gärna söka till ett annat alternativ så jag har något att landa på eftersom jag verkligen vill studera foto. har ni något tips om liknande alternativ eller annan utbildning?
Kolla Mullsjö folkhögskola, Örjan Henriksson är en bra lärare, men den är nog tvåårig.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto