jelu1661
Aktiv medlem
Har nog bestämt mig för ett 70-300mm VR därifrån men kan man betala med E-Kort som swedbank har ?
Säljaren ser ingen skillnad på e-kort och visakort. Fungerar visa-kort fungerar e-kort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har nog bestämt mig för ett 70-300mm VR därifrån men kan man betala med E-Kort som swedbank har ?
Säljaren ser ingen skillnad på e-kort och visakort. Fungerar visa-kort fungerar e-kort.
hur har ni andra betalat ?
Sådär nu har man lagt en order på Nikkor 70-300mm VRII får hoppas att de går galant, gjorde iaf så man skulle göra på en europabetalning och allting stämde så nu väntar jag
nu när jag tittar några timmar efter så är inte Nikkor 30-700mm VR i lager längre tog jag den sista eller måste jag vänta i flera veckor nu ? den var iaf i lager då ja beställde den.
Hittade mitt paket till sist. Det har legat på Posten sedan i måndags men någon avi har jag inte fått!
Nice, det är just Nikon jag vill köpa, däribland 70-300VR.
Ni som köpt hus, hur är det med svenska i menyerna?
Hur har det gott?
Och en helt annan fråga, nån som gjort ett större köp och mejlat innan och försökt få till ett paketpris?
Har inte hört ett skit, lite smått oroande.
Nu finns Nikon D90 i lager igen, men inte 70-300 VR tyvär.