-Maverick-
Aktiv medlem
Någon som har erfarenhet av nätshopping med denna holländska butik?
/Stefan
/Stefan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har erfarenhet av nätshopping med denna holländska butik?
/Stefan
Har äntligen tagit mod till mig och beställt en 5DII ikväll från kamera-express.nl. Trots att jag inte behärskar holländska var det inga större svårigheter. Jag trodde betalning skulle göras med kort, Men det skulle ske med överföring från eget konto till deras genom t.ex. Internetbank. Frakten blev 15 euro + exp.avg. 5,5 euro. Totalt för huset 1848,50 euro. Med kursen jag fick (10.20) blev det allt som allt 18 845 SEK. Ca 3700 SEK billigare än bästa priset i Sverige (om jag inte missat något ställe). Väntar nu med spänning på paket. Lite pirrigt dock att skicka iväg så mycket pengar utomlands.
/Tommy
Fick mitt 5DII-hus från kamera-express.nl levererad till dörren idag på förmiddagen av DHL. Kom egentligen till Sverige redan på fredagen. Jag sällar mig till de positiva omdömena om affären - mycket bra priser och snabb, bekymmersfri leverans. Det enda som kanske ska påpekas var att det endast fanns manual på italienska, holländska, franska och tyska med. Alltså ingen på svenska eller engelska. Men vad gör det. För 3700+ sparade kronor kan jag köpa en separat eller läsa den jag har i pdf-format på datorn. För min del blir det definitivt flera beställningar från kamera-express.nl. Kanske ett EF 100-400mm nästa gång. Även här ett behagligt pris.
/Tommy
Hej
Vad blev fraktkostnaden?
MVH Ingemar
15 euro + 5,50 euro i försäkring. Allt är inräknat i priset i mitt inlägg längre upp.
/Tommy
Din bank kan förse dig med det, fråga dem. Jag tror du behöver behöver både Iban och Bic nummer vid en sk EU-betalning.Jag lyckades lägga upp ett konto samt beställa ett objektiv. Men när man ska betala begär banken ett IBAN-nummer. Kan någon vänlig själ förklara var jag hittar det? Min holländska är lite rostig