Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kamera experten, är dom bra?

Produkter
(logga in för att koppla)

Freddie Boy

Aktiv medlem
Såg på pricerunner att Kamera Experten var 1000 spänn billigare än alla andra nätbutiker, har någon handlat och kan rekomendera denna nät butik?
 
Så här skrev jag i annan tråd ang detta:

Köpte en canon 40d på kameraexperten och beställde den kl 15, dagen efter kl 12 hade jag kameran! Så jag hade inga problem med att få grejerna och allt funka som det ska! Enda negativa var att man inte fick med en manual, men man kan ju stå ut med att ladda ner en engelsk manual eftersom man fick kameran runt 2000 kr billigare än något annat ställe.

/M
 
Senast ändrad:
Konkurs

Beställde för 2 veckor sedan ett objektiv som inte levererats ännu
Hörde då mig för genom min bank om man kan kräva pengar tillbaka men fick då höra att dom konkat
Akta er
Själv är man väl blåst
 
Beställde för 2 veckor sedan ett objektiv som inte levererats ännu
Hörde då mig för genom min bank om man kan kräva pengar tillbaka men fick då höra att dom konkat
Akta er
Själv är man väl blåst

När konkade de?
Beställde själv därifrån för några dagar sedan. (6 papp.)
Pengarna hoppas jag få tillbaka. Kan ni ge mer info om någon vet?
/Roger
 
Jag litar inte på Kameraexperten då jag kontaktade dem i veckan och frågade om de köpte kameror (främst Nikon) i från Nikon Sverige eller om de impoterade utomlands och där med inte någon garanti på kamerahusen.. Fick svar från "Sandra" på kundtjänst att det köper "svenska" kameror... Kan man ju tolka hur som helst.. Köp inte från kameraexperten!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.