Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

köpa videokamera (Panasonic HC-V130)

Produkter
(logga in för att koppla)

andreassofus

Aktiv medlem
Hejsan. Jag funderar på att köpa en smidig och bra videokamera som jag kan använda när jag är ute på mina fotoresor samt när jag är ute och vandrar.
Ska till exempel på fotoresa till Ronden i norge och det vore kul att kunna filma också.
Jag har en canon 6D att fota med och visst kan man filma med den, men jag tycker mest det är bökigt att filma med kamera.

Mina krav är väl inte jättestora eller många men jag vill att den ska vara liten och smidig samt enkel att använda. Det är inte filmning jag kommer ägna mig åt mest utan bara lite ibland.
Jag vill dock att kvaliteten ska vara bra.

Har kollat på denna som jag tycker verkar bra och i rätt pris för vad jag vill lägga. vad tror ni om den?

http://www.netonnet.se/art/foto/videokamera/panasonic-hc-v130/200771.2052/
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.