Advertisement
ANNONS
Annons

Köpa uppgradering till Photoshop 4

Produkter
(logga in för att koppla)

Kågedal

Aktiv medlem
Jag misslyckas med att köpa Adobe photoshop cs4 från USA Beställer jag språk:engelska finns bara regioner i Usa- Canada att välja på. Köpa från Adobe Sverige är ju mycket dyrare. Hur gör Du som har ett svar på detta
Tacksam för tips
/Ingrid Kågedal

Jag misslyckas med att köpa Adobe photoshop cs4 från USA Beställer jag språk:engelska finns bara regioner i Usa- Canada att välja på. Köpa från Adobe Sverige är ju mycket dyrare. Hur gör Du som har ett svar på detta
Tacksam för tips
/Ingrid Kågedal

Sverige är mycket dyrare - det går inte att beställa från USA. Du ser inte vad svaret är på varför det inte går? ;)

(Trådtiteln är fel, Photoshop CS4 är samma som 11 om man ska gå på versionsnummer.)

Tacksam för tips
/Ingrid Kågedal
Jag köpte min uppgradering från CS3 > CS4 när den lanserades. Jag köpte från Adobe Store på Irland/England, och det blev förhållandevis billigt. De "glömde" nämligen att lägga på momsen! :)

Svar till Martin.
När jag fått id och lösen godkända och lagt varan i korgen så kommer formuläret där jag kan fylla i adressuppgifter, men då är alternativet land ihopkopplat med USA. Då stoppar allt där. 199 dollar lät som ett bra pris.

Svar till Martin.
När jag fått id och lösen godkända och lagt varan i korgen så kommer formuläret där jag kan fylla i adressuppgifter, men då är alternativet land ihopkopplat med USA. Då stoppar allt där. 199 dollar lät som ett bra pris.

Det är det som är min poäng. De vill att man beställer från Adobe i ens eget land och inte utnyttjar prisskillnader pga prissättning, skatter eller valutavinster.

Du är medveten om att 199 USD är för uppgraderingen och inte fullversionen antar jag?

Om du vill beställa en engelsk version i Sverige så går det att göra från Adobe om man använder rätt webshop och de brukar vara någon eller några tusenlappar billigare (fullversion) än den svenska versionen.

Håhåjaja!
3600 SEK i stället för 199 dollar + frakt och moms antar jag. Är det värt det månntro?

Håhåjaja!
3600 SEK i stället för 199 dollar + frakt och moms antar jag. Är det värt det månntro?

På min del av Internet kostar den engelska uppgraderingen förvisso strax över 2600:-.

Om det är värt det för dig kan väl inte vi svara på? Dessutom lär det ju bero på vad du har för version innan då det ju är viss skillnad på CS och CS3...

Personligen tycker jag att CS4 var ett rejält steg uppåt i användbarhet jämfört med CS2 då en del förändringar berörde sådant jag stört mig på i åratal med Photoshop.

Jag tycker inte att det är värt det om du redan har CS3. Inga större förändringar denna gången....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar