Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Köpa PS online med SEK i Sverige? (student)
- Trådstartare gatosi
- Start datum
j2^
Aktiv medlem
Hej!
Jag tänkte passa på att skaffa mig PS och Lightroom till studentpriset. Går jag in på adobe.com så får jag ju upp alla priser i dollar. Är det där man ska handla i alla fall eller finns det webförsäljning med studentpriser inom Sverige? Var i så fall?
/Katja
När jag köpte mina akademiska licenser så diffade det bara en knapp femtiolapp mellan att köpa en elektronisk nyckel via adobe eller att få en komplett box hos Scandinavian Photo. Så, du kanske skall kolla med din lokala handlare först vad de tar för en Academic licens.
Lars Johnsson
Aktiv medlem
När jag köpte mina akademiska licenser så diffade det bara en knapp femtiolapp mellan att köpa en elektronisk nyckel via adobe eller att få en komplett box hos Scandinavian Photo. Så, du kanske skall kolla med din lokala handlare först vad de tar för en Academic licens.
Fördelen med att köpa direkt från Adobe är att de inte drar några pengar förrän ditt studen-ID är godkännt och allt är klart. Köper du på Scandinavian photo eller annan affär har du redan betalt innan allt är godkännt. Nyckeln ska fortfarande godkännas av Adobe var du än köper mjukvaran. Och du ska skicka in kopia på student leg och liknande