Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
köpa makrolins - a77'2
- Trådstartare jeens
- Start datum
Po Annerfeldt
Aktiv medlem
Marco
Hej
Jag har själv Sigmas 105 till min a99. Varför det blev just Sigman är för att jag tyckte det var ett bra pris, sen så är det bra att ha ett macroobjektiv i väskan. Nu är som sagt jag ingen större macrofotograf, men det fungerar hur bra som helst till det jag använder den till.
Hej
Jag har själv Sigmas 105 till min a99. Varför det blev just Sigman är för att jag tyckte det var ett bra pris, sen så är det bra att ha ett macroobjektiv i väskan. Nu är som sagt jag ingen större macrofotograf, men det fungerar hur bra som helst till det jag använder den till.
jeens
Aktiv medlem
Hej
Tack för åsikten!
mvh jens
Fredrik AVT
Aktiv medlem
Varför inte en beg Minolta 100/2,8 för ca 1.500:-?
jeens
Aktiv medlem
Varför inte en beg Minolta 100/2,8 för ca 1.500:-?
Tycker det är svårt att hitta begprylar till sony men annars köper jag gärna beg!
mvh jens
Fredrik AVT
Aktiv medlem
Tycker det är svårt att hitta begprylar till sony men annars köper jag gärna beg!
mvh jens
Kollar man runt så dyker de upp hela tiden 1-2 i månaden ungefär. FS, blocket, tradera mm.
FlyerOne
Aktiv medlem
1.500 kr? Har aldrig sett det makroobjektivet så billigt nån gång. Det skulle jag köpa direkt (förutsatt att det fungerar som det ska och att det låga priset inte beror på någon defekt förstås).Varför inte en beg Minolta 100/2,8 för ca 1.500:-?