Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa kopieringsapparat?

Produkter
(logga in för att koppla)

Thidan

Avslutat medlemskap
Hejsan

Har läst foto i snart två år nu och tycker att det är oerhört kul med analogt fotande och att framkalla och kopiera mina bilder själv.
Vill nu börja skaffa egen utrustning att ha hemma, men vet inte alls vad jag ska leta efter. Kemikalier, lådor och sådana saker har jag koll på. Men inte när det kommer till Kopieringsapparaten.

Vad ska jag kolla efter?

Hejsan

Har läst foto i snart två år nu och tycker att det är oerhört kul med analogt fotande och att framkalla och kopiera mina bilder själv.
Vill nu börja skaffa egen utrustning att ha hemma, men vet inte alls vad jag ska leta efter. Kemikalier, lådor och sådana saker har jag koll på. Men inte när det kommer till Kopieringsapparaten.

Vad ska jag kolla efter?

Det finns massor av trådar som behandlar detta. Det du ska ha är en komplett begagnad utrustning till billigt pris.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto