Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Köpa fotopapper mm i Stockholm
- Trådstartare bluemoon
- Start datum
Sumpen
Aktiv medlem
Den bredaste och djupaste sorteringen jag har sett har jag funnit hos Kameradoktorn. Däremot konkurrerar de inte med priset. Trots det lägger jag gärna några tior extra och handlar hos dem för att de ska fortsätta sälja papper och fortsätta med sitt utbud. Gå in och kika, jag blev positivt förvånad första gången jag satte min fot i deras butik.
macmolarin
Aktiv medlem
Ingen som har något annat tips?
Jag ska köpa Ilford Multigrade-papper och kemi till detta.
Jag ska köpa Ilford Multigrade-papper och kemi till detta.
macmolarin
Aktiv medlem
Tack för tipset! Då blir det nog ett besök hos Fotokungen på måndag. Nu ska här börjas slabba igen!
Någon som har ett fokusskop/skärpeinställare till salu?
Någon som har ett fokusskop/skärpeinställare till salu?
macmolarin
Aktiv medlem
Jag var förbi fotokungen i går och köpte papper. Helt ok pris, 15% billigare än Scandinavian. Någon kemi hade de dock inte så jag traskade vidare till Holly på Folkungagatan. Där var papper svindyrt men de hade kemin jag behövde (Stena) och dessutom en begagnad skärpeinställare (Akriskop) för 150:-
Kände mig nöjd efter den promenaden. Natten mellan lördag och söndag är inplanerad mörkrumsnatt.
Kände mig nöjd efter den promenaden. Natten mellan lördag och söndag är inplanerad mörkrumsnatt.
PerFogelberg
Aktiv medlem
En affär som har en hel del material för svartvitt är Svenska Kort på Hornsgatan. Han har relativt bra priser också.
divander
Aktiv medlem
Odenplans Foto på nortullsgatan och Fotokungen på Koksgatan verkar vara samma företag. De har ett begränsat sortiment, men jag har aldrig sett billigare Ilforpapper någon annan stans. De har även bra priser på film och framkallning. Jag vet däremot inte hur bra och jämna de är på framkallningen.