Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa ett objektiv i Tyskland

Produkter
(logga in för att koppla)

Cleanse

Medlem
Hej vänner! Jag ska om en vecka bila igenom Tyskland och tänkte passa på att köpa ett nytt objektiv. Är det lika billigt som på nätet att handla kamera utrustning där och finns det något man bör ha i åtanke!? Objektivet jag tänker köpa är ett Tokina AT-X pro 11-16 / 2.8. Tips på kedjor som finns runt om i landet eller kanske en specifik butik i Frankfurt vore trevligt. Tack på förhand, Wille
 
Hej vänner! Jag ska om en vecka bila igenom Tyskland och tänkte passa på att köpa ett nytt objektiv. Är det lika billigt som på nätet att handla kamera utrustning där och finns det något man bör ha i åtanke!? Objektivet jag tänker köpa är ett Tokina AT-X pro 11-16 / 2.8. Tips på kedjor som finns runt om i landet eller kanske en specifik butik i Frankfurt vore trevligt. Tack på förhand, Wille

Hej! Vilket sammanträffande! Jag är också intresserad av objektivet i fråga och ska snart åka till Frankfurt. Blev det något köp för dig? Hittade du någon bra butik i Tyskland? Ni andra får naturligtvis också ge tips på bra butiker.
 
Hej! Vilket sammanträffande! Jag är också intresserad av objektivet i fråga och ska snart åka till Frankfurt. Blev det något köp för dig? Hittade du någon bra butik i Tyskland? Ni andra får naturligtvis också ge tips på bra butiker.

Priser i Tyskland http://www.idealo.de/preisvergleich...16-pro-dx-af-11-16-mm-f-2-8-canon-tokina.html

Priser i Holland http://www.kieskeurig.nl/objectief/tokina/at-x_116_pro_dx_af_11-16mm_f2,8/prijzen/bezorgen/281094/
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.