OneAim
Aktiv medlem
Jag hade valt 450D i det här fallet, elva gånger av tio.
Samma här! Snabbare processor också. 450D är en trevlig kamera som håller hög klass trots åren! 12,4 mpixel och digi 3 processor i 450D är inte fy!!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade valt 450D i det här fallet, elva gånger av tio.
Du är inte så blåögd att du inbillar dig att en gammal EOS 10 är skinande ren, va?...enda som är, är att i annonsen så skriver han damm i kameran..... det vill man ju inte ha...
450d håller mer expo?
Man behöver inte ha något alls installerat för att installera "uppdateringarna", det räcker med att lägga till några rader i registret! Googlar man lite på det så hittar man precis hur man gör.Det Canon har ute på sin hemsida är uppdateringar (egentligen är det hela program, men måste redan vara installerad för att uppdateras).
Ja, alltså...jag köpte kameran ny direkt när den släpptes och det för bara 19000(!) skattade kronor, typ en hel månadslön för mig då. Tack vare det "låga" priset och de fantastiska bilder kameran leverade var jag hög av lycka i åratal. Såg ingen anledning att byta upp mig förrän 5D2 kom. Visst är den bättre men med min 10D känner jag mig ändå hemma på nåt sätt.Så 10d är helt ok då? bara man står ut med att den bara tar Ef objektiv och är långsam? är det på slutartid eller antal bilder sek?
eller i heltat att den är långsam i hantering?
Brusig på höga iso tal men för vanligt foto så kan jag väl välja att köra på som högst 800 och fixa det i ett redigeringsprogram sen?
Två inmatningshjul?
Många frågor blir det.
Men bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och vara dum