Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

JIPPI äntligen ny camera på väg

Produkter
(logga in för att koppla)

Kolingen

Avslutat medlemskap
Hej på er.
Efter ett halvårs sparande och gnetande har jag nu beställt en 300d... Ja jag vet att 20d säkert är bättre men orkade inte vänta längre så det fick bli ett 300d paket.
Nu är det så för att få pengarna att räcka har jag beställt där jag visst inte får någon manual med. är det någon som vet om man kan ladda ner någon svensk ?? eller är det bara engelska som gäller för nedladdning ? Jissis vad jag väntar på den lilla guldklimpen !
Marlene
 
Det brukar kännas bättre att bläddra i en bok än att läsa på skärm (eller A4-utskrifter).

Sätt in en annons här, så kanske någon av de tusen 300D-ägarna säljer billigt...

[edit] Fast jag tror inte att det går att förbättra din(a) kattbild(er), inte ens med en 300D...
 
Senast ändrad:
Tack för ditt svar men jag skulle nöja mig med kopierade sidor, behöver inte hela manualen men de sidorna som är om menyinställningar mm skulle vara lite lättare att begripa på svenska. Finns det någon där ute som har lust att kopiera för en rimlig peng så hör av er.

Det skall bli så jäkla kul att fota igen har ju inte haft någon kamera sedan min Olympus dog...
Jag kommer nog att behöva detta forum för jag antar att det kommer nya frågor efterhand.
Marlene
PS katten var nog en lyckoträff :))
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.