Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Jiingijamborii
- Trådstartare RG
- Start datum
Robin Gyllander skrev:
Lite ot men ska ut i skogen om en vecka är det bara att lämna omnibuncern hemma lr gör den någon nytta mer än att käka upp mina blixtbatterier?
Korrekt
foto totto
Aktiv medlem
RG
Avslutat medlemskap
Tycker inte att han ser så asiatisk ut.darwin skrev:
Hehe - när och var är bilden tagen? Ser ut som den bladaren som jag rände runt och lekte med ett par dar. En Hasselblad H2 med PhaseOne P30 digitalt bakstycke.
Fast det var fler än jag som använde den under lägret.
Men e inte de jobbiga att springa omkring med i "fält"?
Edit: andra dagen.
Bilagor
darwin
Aktiv medlem
=)
Mmm - det är den kameran, men i händerna på ägaren. Han chefade för oss "lägerfotografer" på Jiingi.
Kan inte säga att det är världens mest smidiga kamera, men kul att ha provat! Serietagningen suger kan man väl säga men rätt häftigt att kunna få till kort skärpedjup med vidvinkel bl.a.
Men det är alltså H2 med P30 bakstycke på lite drygt 30 Mpixel
Mmm - det är den kameran, men i händerna på ägaren. Han chefade för oss "lägerfotografer" på Jiingi.
Kan inte säga att det är världens mest smidiga kamera, men kul att ha provat! Serietagningen suger kan man väl säga men rätt häftigt att kunna få till kort skärpedjup med vidvinkel bl.a.
Men det är alltså H2 med P30 bakstycke på lite drygt 30 Mpixel
RG
Avslutat medlemskap
Har du några bilder från den på fotosidan?darwin skrev:
=)
RG
Avslutat medlemskap
Hur var fps på den du skrev ju något om det?darwin skrev:
Nä - tror inte det. Aldrig plåtat med mellanformat tidigare så det blev nog inte så mycket att visa upp offentligt...
Såg det mest som ett tillfälle att lära och leka
darwin
Aktiv medlem
Den här bilden är tagen med den.
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=944162172&context=set-72157601083182574&size=o
Hmm... vet faktiskt inte riktigt.. 0,5-1/s kanske..?
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=944162172&context=set-72157601083182574&size=o
RG
Avslutat medlemskap
Vad slött. Den e väl inte direkt fjäderlätt heller?darwin skrev:
Den här bilden är tagen med den.
ergu
Aktiv medlem
Jag lekte också lite med Bladaren unde Jiingi, var ute nån kväll när det skymde, tror att jag började fota på 200 Iso och sen fick gå ner till 400 iso, när det blev mörkare, jag upplevde inte bruset som något problem.
Som redan sagts ingen action kamera direkt, och väldigt svår att använda, men väldigt fina bilder med mycket detaljer blev det.
Som redan sagts ingen action kamera direkt, och väldigt svår att använda, men väldigt fina bilder med mycket detaljer blev det.
RG
Avslutat medlemskap
Undrar varför de inte kan gå upp till 3200 pixlarna borde ju vara gigantiska på mellanformat.ergu skrev:
Jag lekte också lite med Bladaren unde Jiingi, var ute nån kväll när det skymde, tror att jag började fota på 200 Iso och sen fick gå ner till 400 iso, när det blev mörkare, jag upplevde inte bruset som något problem.
Bryggarn
Aktiv medlem
Robin Gyllander skrev:
Vad slött. Den e väl inte direkt fjäderlätt heller?
Jag gick också en sväng med den där. Den var banne mig inte mycket tyngre än Eos 1D mkII:an jag släpar runt på i vanliga fall, men annorlunda balanserad så den kändes klumpigare. Annars kul att ha provat, och jädrar i min lilla låda vilka bildfiler den lämnade.