Jo, tiden är ju inte det som är problemet...
Utan det är det enerverande att hitta rätt avbrott i mellan dagarna!
Om jag har varit inne dag 1 sen missar jag dag 2 och 3 av någon annledning och går in igen dag 4, så vill jag ju vara säker på att få se ALLA bilder (thumbnails) som har kommit upp på fotosidan just de dagarna. Som det är nu MÅSTE jag ju ta med 4 dagar för att vara säker på att få med bilderna som lades upp under dag 2 och 3. Eller har jag helt fel.
ALLA har inte tid att logga in på fotosidan 1-2 ggr per dag även om jag skulle vilja kunna det så kan inte jag det! Det kan bli en mycket snabb titt varje dag för att se om det hänt något spektakulärt, detta görs på max 10 min. Under denna tid hinner man ju inte med att verkligen engagera sig i de nya bilderna. Utan istället får man ta en heldag och gå igenom närmare 500 bilder om man går in låt säga var 3:dje dag för att engagera sig i bilderna!
Ganska snabbt går det att förstå att det inte blir enklare av att behöva "leta fram" den sista bilden man såg under dag 1...
Om man istället hade den funktionen jag eftersöker kan man gå in på ett specifikt datum och "titta" på alla bilder som laddades upp just den dagen. Det skulle ju också underlätta i sökfunktionen. Med denna funktion skulle det vara möjligt att även ta fram de bilder som lades upp tex 16 november 2001.
Skuggningen som du talar om fungerar tyvärr inte för mig under "kommentera bilder"-listan. Jag vet inte varför, men skuggningen syns inte förrän jag klickar mig in på bilden! (Lite svårt att förklara så att det blir lätt att förstå.)
Att man sedan ska "pila" till den rad som verkar intressant ligger utanför mitt förstånd, eftersom jag anser att alla bilder på fotosidan är intressanta på ett eller annat sätt! Att man sedan tycker att en viss typ av bilder inte är bra eller att man inte vill kommentera bilderna är ju en helt annan sak enligt mig!
Även av den sämsta bilden går det att lära sig något nyttigt!
Man lär så länge man lever! Gammal klyscha? Näe!