Anders Östberg
Guest
Ja då är vi väl överens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vargen24 skrev:
Är vi överens om, att är jag rädd om lövbilden så lägger jag inte ut den på nätet
vargen24 skrev:
Är vi överens om, att är jag rädd om lövbilden så lägger jag inte ut den på nätet
vargen24 skrev:
Så kan vem som helst ta den så är det, rätt eller fel men så funkar det, det jag menar är man rädd om sina bilder så lägger man inte ut dom
vargen24 skrev:
I oändlighet, men jag lägger inte upp bilder jag är rädd om
vargen24 skrev:
Hade en sportfiske sida för några år sen där jag la upp lite bilder på fiskeflugor med mönsterbeskrivning, hade sammlat ihop bilderna från nätet. Mest från sportfiskesidor fick efter ett tag ett mail från en kille som sa att han hade upphovsrätten till dom flugbilderna. Han påstog att han tagit bilderna.Jag undrade då hur han kunde ha upphovsrätt på flugor som någon bundit för 150 år sen o haft i bilder i säkert 500 flugböcker. Han sa då att han kände igen dom.Jag bråkade inte mer om det jag tog bort dom från min sida orkade inte tjafsa om det.Men jag tycker fortfarande om man är rädd om sin bild bilder lägg inte ut skiten på nätet.Själv är jag ju glad om någon vill använda en bild jag tagit men det är ju jag det
vargen24 skrev:
Där har du fel och du har även fel i ditt bilexempel lägga ut en bild på nätet är ju samma sak som att lägga en 500 på gatan o tro att den ska ligga kvar där dan efter en sån värd lever vi inte i. Men visst att göra bilderna små det är ett bra sätt men dom kan man ju ta hem endå
Lars Johnsson skrev:
Du hade sammlat ihop lite bilder på nätet som du använda för att göra en egen sida !!!
Här säger du att du är glad om någon vill använda dina bilder. Ibland säger du att du inte lägger ut dem för du är rädd om dem?
vargen24 skrev:
Vad gör du med alla bilder som du tycker är bra, och då är rädd om antar jag? Ingen får titta på dem för att du är rädd om dem
vad gjorde du med dina bilder innan du kunde lägga upp dom på nätet????
vargen24 skrev:
Det vet jag med att man inte får men hur många bryr sig om det idag på nätet