Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Instant messenger?

Produkter
(logga in för att koppla)
Fel terminologi av mig.

I stand corrected! Jag villar bort er med min onyaserade nomenklatur. Jag menar inte Instant så som i betydelsen ICQ eller liknande. Jag är ute efter internpost. Som e-post fast internt på Fotosidan så att man slipper logga in på andra ställen, ha igång andra program. Jag vill samla all kommunikation som har med Fotosidan att göra på ett och samma ställe.

F'låt gott folk om jag förvillat er...

OK,
nu förstår jag.
Fast jag tror att intresset för en sådan funktion är nog ännu mindre, än för ett inbygggt instant messaging.
Huvudsyftet med Fotosidan är ju Community-idén som bygger på att dela med sig.

hils/mats

Re: Fel terminologi av mig.

Halléus skrev:
Jag menar inte Instant så som i betydelsen ICQ eller liknande. Jag är ute efter internpost. Som e-post fast internt på Fotosidan så att man slipper logga in på andra ställen, ha igång andra program. Jag vill samla all kommunikation som har med Fotosidan att göra på ett och samma ställe.

Kalasbra idé!

mazeson skrev:
OK,
nu förstår jag.
Fast jag tror att intresset för en sådan funktion är nog ännu mindre, än för ett inbygggt instant messaging.
Huvudsyftet med Fotosidan är ju Community-idén som bygger på att dela med sig.

hils/mats

Min gissning är att du har fel där.
Jag har drivit communities tidigare (nu nerlagt), och där har PM-funktionen varit mycket uppskattad!

Visst ska man dela med sig...men man behöver inte dela med sig med sånt som inte rör andra.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar