Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Installation W7 och filöverföring av LR-data
- Trådstartare Peter Bro
- Start datum
Sail
Aktiv medlem
Jag skulle nog för säkerhets skull se till att kopiera Lightroom katalogen med lrdata på ett kontrollerat sätt eller se till att ha en backup av den på samma sätt som strukturen ser ut i din befintliga installation.
Har åkt på pumpen rejält med ett annat program när jag använde windows filöverföring.
Har åkt på pumpen rejält med ett annat program när jag använde windows filöverföring.
AFJ
Aktiv medlem
Ja, så kan du göra.
Nej, om du skriver till XMP (sidecarfiler) så följer inte all inforamtion med. T ex inte dina smart collections.
Förutom själva bildfilerna och lrcat-filen så skall du se till att kopiera filerna för dina presets och andra inställningar. Jag har inte i huvudet var det ligger och har inte LR på den här datorn, men någon annan kanske kan hoppa in och tala om var.
Nej, om du skriver till XMP (sidecarfiler) så följer inte all inforamtion med. T ex inte dina smart collections.
Förutom själva bildfilerna och lrcat-filen så skall du se till att kopiera filerna för dina presets och andra inställningar. Jag har inte i huvudet var det ligger och har inte LR på den här datorn, men någon annan kanske kan hoppa in och tala om var.