Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Inspirerande med fotosidan!

Produkter
(logga in för att koppla)

dJb

Aktiv medlem
Så här efter en öl på den tidiga lördagskvällen känner jag att jag måste säga att det finns så otroligt många duktiga och inspirerande fotografer här på fs! Var och varannan man kollar på sporrar till att ta tag i sin egna utveckling!!
Keep up the good work!
/David
 
Tack jag tar åt MIg aLLT du skriver!

Men du, bort med ölen;)


MVH Niclas, som går ut ifrån att det är alkoholfri öl som David dricker,, kanske Clausthaler? Munkholm?
 
För att citera Eddie Meduza, frid över hans minne förresten: " Nu tar vi oss en köpp kaffe på det här pöjkar!"
 
Tänk vad en(?) enkel pilsner kan göra för sinnesstämningen egentligen, allting blir så mycket roligare och bättre med öl i kroppen! :)

Slutsats: Om alla drack mer öl skulle vi uppskatta varandras ansträngningar bättre!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.