Annons

Inga bevakningsmail?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jesper K

Aktiv medlem
Jag får inga bevakningsmail på kommentarer och inlägg i gästboken.
På foruminlägg får jag mail.

Någon annan som har samma problem?

Jesper

Japp, inga beakningsmail här heller mer än forumbevakningar..

Jag fick det senaste 23/4 kl. 20.17.
(i regel kommer något per timme då jag har många bevakningar.)

Forumbevakningarna funkar dock, men inte bildbevakningar och GB efter 23/4.

Senast ändrad:
Kl. 09.35 kom en bevakning om inlägg i GB (fast inlägget var skrivet i går em.) Första bevakningen sedan 23:e som trillat in i min mail. Fortfarande inget nytt om bilder i pooler eller bildupladdningar jag bevakar annars (trots att bilder har lagts in), men det kanske är på väg det också?

Och mail kan man ju få många även utan bild/gb-bevakningar från fotosidan vissa dagar.. Men det kanske är just bildbevakningar på sånt som läggs in och gästboksbevakning du avser med "massor av mail" Eva?

Mellan 23 - 25/4 har jag inga bevakningingar fått vare sig på kommentarer på bilder eller gästboksinlägg.

Nu idag kl 10 kom första bevakningsmailet. Så nu är kanske felet fixat?

Det tråkiga är ju att det finns risk för att jag missar svar i gästböcker. Vilka kommentarer jag fått under samma tid är ju enkelt att hålla koll på. :)

/Nonno

Nope, inga mejl från GB eller bildkommentarer. Däremot forumbevakningar hitter fram.
Jag trodde det var jag som ändrat någon inställning, men så verkar det inte vara då.

mvh/Ove

Anders Östberg skrev:
Öhhh... du vill ha bevakning men inte få några mail???

Ja, exakt. Bevakningslistan finns ju ändå på Fotosidan. "Dina forumbevakningar" under menyn "Din sida".

Jag går aldrig in via mail, utan enbart via länkarna i den listan.

Men som det verkar så är det inte möjligt att ändra i forumen hur som helst. Jag är nöjd ändå ;)

Aha. Det är ju en variant förstås. Det är annars väldigt bra med mail om man inte är här alltför ofta.

Jag får fortfarande inte några mail när jag fått inlägg i min gästbok.

Är det något fel som inte är riktigt?

Jobbas det på det?

Har jag gjort något fel?

Den bevakningen verkar pausad sedan 2006-04-25, ser jag när jag tittar på min sida.

/Catarina

Då tar du bort din pausmarkeringen, så skall det nog funka! "Paus" sätter man själv för att slippa få bevakningsmail ett tag, tex om man är på semester.

Vi hade ett fel i bevakningsfunktionen ett tag efter en uppgradering, men nu skall den lira igen.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto