Ger man kommentarer får man kommentarer.
Flödet är det egentligen inget fel på.
Det är faktiskt jättekul med värsta stora databasen med massor av bilder i som man kan söka på. Bättre tidsfördriv än fotosidan var det längesen jag hittade.
Ärligt talat: ger man kommentarer så får man kommentarer. Jag har kollat och så är det.
Jag har (nåja, hade) som "regel" för mig själv att alltid ge två kommentarer per en kommentar jag själv fick. Nu ligger jag något under det men jag har ändå gett betydligt fler kommentarer än jag har fått.
Jag blir faktiskt irriterad när jag ser en medlem som emottagit över hundra kommentarer men inte gett en enda kommentar tillbaka!
Det är väl inte undra på att det blir fattigt bland antalet kommentarer när så många bara sitter och vill ha utan att ge något.
I ett förhållande skulle det inte funka. Man ger och man får. Jag tycker definitivt att man ska - på något sätt - vara tvungen att ge nått också! Man kan inte bara komma hit och få massa kommentarer och utvecklas på det utan att ge något tillbaka.
Jag brukar kolla hur många kommentarer ägaren till bilden jag tittar på har gett. Om personen bakom bilden inte har gett en enda kommentar (jag menar inte nya medlemmar nu) ger jag ingen kommentar. Har personen gett färre kommentarer än den har fått ger jag heller ingen kommentar. Så funkar jag.
Jag ger till dem som ger. Och jag tycker att det ger mer att kommentera någons bilder om den personen faktiskt på något sätt svarar bildkommentarerna.
Det är för många regler. Vi får inte skriva okonstruktiva kommentarer. Vi får inte tacka för kommentarer vi får.
Hallå! Och så kommer ni frågandes varför det är så många okommenterade bilder??
Låt medlemmarna vara de personer de är! Personliga dialoger under bilder BIDRAR till fotosidan! Och så kommer ni och säger att man inte får chatta! Borde ni inte vara glada att vi medlemmar trivs här?
Jag fattar inte ett skit om skärpedjup och konstiga bländare hit och dit men jag kan njuta av en vacker bild när jag ser en. Jag kan också komma med kommentarer om komposition och beskärning.
Äh.
Wettig för ett wettigt resonemang. Likaså gör Herr Hernström.