Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Importera bilder från Sony A7R iii till dator.
- Trådstartare Gurk2015
- Start datum
Leica-M-gubben
Aktiv medlem
använder omväxlande kabel mellan dator och kamera eller SD-kortläsare till
datorn. Ingen Sony programvara krävs.
Gurk2015
Aktiv medlem
Varför inte USB-kabel från kamera till dator!
Tack. Jo så kan jag också göra. Tänkte mer på att jag har en minneskortsläsare inbyggd i datorn och tycker det är smidigare om jag har flera minneskort.
Gurk2015
Aktiv medlem
använder omväxlande kabel mellan dator och kamera eller SD-kortläsare till
Tack!
Tgoe
Aktiv medlem
HejTack. Jo så kan jag också göra. Tänkte mer på att jag har en minneskortsläsare inbyggd i datorn och tycker det är smidigare om jag har flera minneskort.
Jag använder USB-kabel, och i utforskren så presenterar sig bägge minneskorten i kameran.
jonas18z
Avslutat medlemskap
Finns det någon fördel med att använda Sonys programvara för att importera bilderna till datorn, eller kan jag med fördel sätta in minneskort i en minneskortläsare och dra över filerna?
Jag har både RAW- och JPG-bilder på minneskortet.
Har aldrig använt det men alla tillverkares egna program är nackdelar. Skaffa istället ett universellt arbetsflöde. Säg att du har en till kamera av annat märke, då skiter sig ditt arbetsflöde totalt. Du vill ha ett och samma för allt
Gurk2015
Aktiv medlem
Hej
Jag använder USB-kabel, och i utforskren så presenterar sig bägge minneskorten i kameran.
Ok, vad bra. Tack! Och då drar du bara över bilderna till önskad plats!?