Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Import från USA
- Trådstartare Kendu
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
http://www.fotosidan.se/forum/searc...d=620313&sortby=lastpost&sortorder=descending
Har varit upp några gånger tidigare...
Har varit upp några gånger tidigare...
Stabben
Aktiv medlem
Jag har just försökt beställa ett objektiv från adorama med dåligt resultat. Så fort jag beställde via deras internetsidor, så reserverades motsvarande summa på mitt konto. Därefter började problemen. Alla icke-ammisar behöver intyga riktigheten i deras kreditkort. Adorama vill ha kopia på kreditkort samt kopia på en faktura med detsamma kreditkortnummer, namn och adress. Eftersom mitt kort är nytt saknade jag en sådan faktura och skickade istället med en kopia på mitt körkort. Detta funkade tydligen inte, men man får inga tydliga svar från adorama, enbart auto-reply-liknande svar (troligtvis från någon minimum wage idiot...). Så nu är stålarna låsta i ca en vecka, men något objektiv kan jag inte få.
När man beställer från B&H räcker det med kopia på kreditkortet och de känns betydligt mer seriösa i sin kommunikation.
Sedärja nu har jag fått ur mej lite och kan gå vidare
(ps. beställde objektivet från technikdirekt istället)
När man beställer från B&H räcker det med kopia på kreditkortet och de känns betydligt mer seriösa i sin kommunikation.
Sedärja nu har jag fått ur mej lite och kan gå vidare
(ps. beställde objektivet från technikdirekt istället)