Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Imponerande energi
- Trådstartare x-country
- Start datum
Nemesis
Aktiv medlem
2300 bilder sedan i April? Har du varit sjuk?
Nja, skämt åtsidå så låter det väldigt bra, är det originalbatteri även i greppet?
Fick min K20D i Mars och den passerde 9000 bilder nyligen...
Har precis köpt batterigrepp, skall bli intressant och se hur det funkar med 2 batterier...
Nja, skämt åtsidå så låter det väldigt bra, är det originalbatteri även i greppet?
Har precis köpt batterigrepp, skall bli intressant och se hur det funkar med 2 batterier...
x-country
Aktiv medlem
2300 bilder sedan i April? Har du varit sjuk?
Ja det är original på allt. Jag har helt enkelt inte haft tid att fotografera mera. Men med tanke på att batterierna tappar energi när de inte används så tycker jag att det är ett bra resultat.
Batterigreppet är grymt. Kamerahuset är för litet att hålla i annars!
Dunbar
Aktiv medlem
"Vanliga" batterier brukar tappa en del om man inte använder dem så ofta. Men Litium-ackar har som tur är inte den egenskapen utan har väldigt låg självurladdning.Men med tanke på att batterierna tappar energi när de inte används så tycker jag att det är ett bra resultat.