Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Imponerande energi

Produkter
(logga in för att koppla)

x-country

Aktiv medlem
Köpte min K10a i april i år och efter att ha laddat båda batterierna (batterigrepp) så räckte det till 1289 bilder. Alldeles nyss gjorde jag slut på den andra laddningen. Resultat: 1030 bilder. Jag är nöjd och imponerad! Nu laddar den för tredje gången...

2300 bilder sedan i April? Har du varit sjuk? ;)
Nja, skämt åtsidå så låter det väldigt bra, är det originalbatteri även i greppet?

Fick min K20D i Mars och den passerde 9000 bilder nyligen...

Har precis köpt batterigrepp, skall bli intressant och se hur det funkar med 2 batterier...

2300 bilder sedan i April? Har du varit sjuk? ;)
Nja, skämt åtsidå så låter det väldigt bra, är det originalbatteri även i greppet?

Fick min K20D i Mars och den passerde 9000 bilder nyligen...

Har precis köpt batterigrepp, skall bli intressant och se hur det funkar med 2 batterier...

Ja det är original på allt. Jag har helt enkelt inte haft tid att fotografera mera. Men med tanke på att batterierna tappar energi när de inte används så tycker jag att det är ett bra resultat.

Batterigreppet är grymt. Kamerahuset är för litet att hålla i annars!

Men med tanke på att batterierna tappar energi när de inte används så tycker jag att det är ett bra resultat.
"Vanliga" batterier brukar tappa en del om man inte använder dem så ofta. Men Litium-ackar har som tur är inte den egenskapen utan har väldigt låg självurladdning.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar