Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Imorgon, Stockholm med omnejd, någon som ska ut?

Produkter
(logga in för att koppla)

Joakim A

Aktiv medlem
Hejsan!

Sitter och har funderar på om jag ska dra mig ut någonstans imorgon. Är ledig hela dagen och undrar om någon ska ut och isåfall vart och om dessa personer kan tänka sig en person till?

Har tyvärr ingen bil, men kan ta mig överallt med kommunala medel.. :)

// Jocke

skulle vara kul!

jag är ledig eft ett möte som borde vara klart vid 14 och skulle nog kunna tänka mig att plåta nåt kul beroende lite på väder? Vet du något om morgondagen

Bilagor

• marcus 05.jpg
    marcus 05.jpg
    38.6 KB · Visningar: 207
SMHI skriver såhär för Stockholmstrakten..

Sydvästra Svealand och östra Svealand
I den norra delen växlande vind, tidvis snöfall, möjligen underkylt regn och omkring noll grader. I den södra delen efterhand sydvästlig vind, snöfall, som övergår i regn och under dagen tillfälligt upphör. Dagstempearatur 3-6 grader, möjligen upp till 10. Risk för dimma.

Verkar ju hyffsat iaf och ganska varmt! Risk för lite snöfall dock..

Jag är iaf på!

// Jocke

Låter bra och omväxlande :) Några idéer om vart och när? Jag utgår från mötet som är på Mariatorget..

Ibland kan dockorna på djurgården vara häftiga vintertid om det ligger båtar eller så kan man kaske gå ner och göra en del häftiga grejer Miljön runt omkring kan också vara schyst nu när man kan beträda isen.. vad tror du?

Jag är fast inomhus framför saker jag behöver skriva men ni andra får ha det så bra och lycka till med att få bra bilder.

Då så nån mer??

Ses vi vid Färjan slussen 14:30 om det är någon fler som vill hänga på?

Jag och Jocke så långt!

mitt nr 0708 777 895

Bilagor

• hai-kit-40k.jpg
    hai-kit-40k.jpg
    39.1 KB · Visningar: 90
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar