Annons

Ikoner

Produkter
(logga in för att koppla)

Sannabra

Medlem
Något som jag saknar är ikoner! Alltså, som tex skulle kunna finnas uppe i rutan till höger under ens namn...

En för gästbok, en för nya kommentarer, en för bevakningar... Och att man ser på dem ifall det kommit nått nytt, alltså att de tex blinkar, lyser, eller ser annorlunda ut när det är något nytt.

Det är iaf en sak som jag saknar väldigt mycket. Som det är nu tycker jag lätt man missar ifall man fått en ny kommentar eller gästboksinlägg.

En annan sak jag skulle vilja är att kunna få/se bevakningarna på en egen sida (på fotosidan) istället för per mail. Det tycker jag skulle underlätta betydligt. Jag vill gärna bevaka, men vill inte ha en massa mail med sånt till min mail.

Bevakningar

Sannabra skrev:
En annan sak jag skulle vilja är att kunna få/se bevakningarna på en egen sida (på fotosidan) istället för per mail. Det tycker jag skulle underlätta betydligt. Jag vill gärna bevaka, men vill inte ha en massa mail med sånt till min mail.
En jättebra idé, och jag håller tummarna för att den genomförs! :eek:)

:: Susanne ::

ja men ni kan väl sätta bevakningar på alla era aktiviteter? så komemr ju ett mail droppandes till er när något nytt händer...

Bevakningar

Det är ju det som vore bra att slippa om detta förslag genomförs.

:: Susanne ::

Sannabra skrev:
Något som jag saknar är ikoner! Alltså, som tex skulle kunna finnas uppe i rutan till höger under ens namn...

En för gästbok, en för nya kommentarer, en för bevakningar... Och att man ser på dem ifall det kommit nått nytt, alltså att de tex blinkar, lyser, eller ser annorlunda ut när det är något nytt.

Det är iaf en sak som jag saknar väldigt mycket. Som det är nu tycker jag lätt man missar ifall man fått en ny kommentar eller gästboksinlägg.
Det är väl bara att gå till din egen förstasida och kolla siffrorna? Jag skulle INTE vilja ha en hög blinkande/hoppande/roterande ikoner i min meny, vill jag ha det besöker jag Lunarstorm eller någon liknande sida...

Sannabra skrev:
Här håller jag med dig helt och hållet, avskyr att få en massa mail som säger "diskussion blabla som du bevakar har fått ett nytt inlägg". Är man aktiv och vill hålla koll så blir det väldigt många mail. Jag vill inte ha väldigt många mail...

Re: Re: Ikoner

Grönbeck skrev:
Det är väl bara att gå till din egen förstasida och kolla siffrorna? Jag skulle INTE vilja ha en hög blinkande/hoppande/roterande ikoner i min meny, vill jag ha det besöker jag Lunarstorm eller någon liknande sida...

Ikonerna behöver ju inte vara blinkande/hoppande/roterande. Räcker med en diskret färgförändring. Tycker ikonerna skall vara små i likhet med de uppe i vänstra hörnet och endast ett fåtal.

Jag tycker det är en bra ide.
Räcker med en diskret ikon som byter färg eller liknande så att man notifieras om att någon har kommenterat eller lagt in något i gästboken.
Kan ju vara konfigurerbart i ens profil om man vill se ikonen eller inte om man är petig.

Mvh

/Andreas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar