D-Lundmark
Medlem
Är det vid Askö du hittat det? kan i så fall vara för havsörnen eller eventuellt kungsörn det är utlagt. Kungsörnen har varit borta i många år därifrån men har hört att någon enstaka sets i området nu.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det vid Askö du hittat det? kan i så fall vara för havsörnen eller eventuellt kungsörn det är utlagt. Kungsörnen har varit borta i många år därifrån men har hört att någon enstaka sets i området nu.
Personligen är jag ganska övertygad om att djuret åkt bil till platsen. Förmodligen från ett slakteri -- såvitt jag vet måste åteldjur vara besiktigade.Kan en varg gå från Ryssland till Sverige så kan nog en ren gå från Dalarna till Västmanland.
Personligen är jag ganska övertygad om att djuret åkt bil till platsen. Förmodligen från ett slakteri -- såvitt jag vet måste åteldjur vara besiktigade.
Nja, vad jag förstår finns det EU-regler som säger att bara veterinärbesiktigat kött får användas, oavsett vilket slags djur det är.Ja när det gäller tamboskap e de nog så, men vilt och fisk ska det bara vara att ösa på med.
Nja, vad jag förstår finns det EU-regler som säger att bara veterinärbesiktigat kött får användas, oavsett vilket slags djur det är.