Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hyra Canon Eos D1

Produkter
(logga in för att koppla)

P-mic

Medlem
Hej!
Jag skall under skiftet Feb-Mars 2003 göra ett stor fotojobb. Jag undrar: Var kan man hyra Canon Eos D1 någonstans? Förmodligen behöver jag hyra på fler än ett ställe då jag kommer att behöva 6-7 stycken. Tar tacksamt emot tips. Har du en egen kanske som du kan tänkas hyra ut?
MVH
Patrik Nilsson
0708-650841
 
Jag har ingen EOS 1D att hyra ut, men tusan vad nyfiken jag blev.

Vad ska du göra för ett jobb där du behöver 6-7 kamerahus?
 
Vasaloppet

Jag och mitt företag har ensamrätten på Vasaloppet. Har plåtat det sedan -87. Vi plåtar alla deltagarna.36.000 deltagare på 10 dagar.
Tacksam om någon kan tipsa om hyra av Eos D1:eek:r
Patrik
 
Patrik: jag kan ev tänka mig att hyra ut min, tag kontakt med mig lite senare om det går dåligt för dig att fixa från annat håll.

Mvh
 
Re: Vasaloppet

PIN skrev:
Jag och mitt företag har ensamrätten på Vasaloppet. Har plåtat det sedan -87. Vi plåtar alla deltagarna.36.000 deltagare på 10 dagar.
Tacksam om någon kan tipsa om hyra av Eos D1:eek:r
Patrik

Snacka om att ni har fullt upp minsann, hur hinner ni med? hur många är ni egentligen? =)

/Christian
 
Re: Re: Vasaloppet

Mr.X skrev:


Snacka om att ni har fullt upp minsann, hur hinner ni med? hur många är ni egentligen? =)

/Christian

Jag hyr in 4 fotografer och 5 assistenter. Totalt 5 fotografer med mig själv. Vi missar ca. 1-2 % av alla deltagarna. Vid tex. kamerabyte mm.
MVH Patrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.