Annons

Hur visar jag ALLA nya bilder, även de som inte ligger i pooler?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jocce

Aktiv medlem
Hur visar jag ALLA nya bilder, även de som inte är inlagd i nån pool?

Väljer man "Alla nya Kritikbilder" så säger den juh:
"Visar bilder inlagda i Bildkritik, Bildkritik - Mjukstart, Bildkritik - Svartvitt inom senaste 3 dygnen"

Men jag vill visa samtiliga nya inlagda bilder, även de som inte är inlagda i nån Pool.

Borde inte detta finnas lätttilgängligt, eller är det bara jag som missat det?

/Jocce

ok, det förklarar varför man i 99% av fallen ALDRIG från nån kritik på bilder som inte liger i en pool.

Borde inte det alternativet finnas direkt under "Bilder" menyn, typ "Alla nya kritikbilder" borde kanske vara att alla bilder visas, eller?

/Jocce

Jocce skrev:
ok, det förklarar varför man i 99% av fallen ALDRIG från nån kritik på bilder som inte liger i en pool.
Så sant, begär man inte kritik genom att lägga i en kritikpool får man troligen inte heller kritik på den.

clindh skrev:
Så sant, begär man inte kritik genom att lägga i en kritikpool får man troligen inte heller kritik på den.

Hm, personligen vill jag ha kritik på alla mina bilder, problemet är bara att man är extremt begränsad i hur ofta man får lgga in bilder i kritik poolen!

/Jocce

Jo det vill nog alla - men då skulle vi tyvärr få in flera tusen nya bilder per dygn och chansen att någon skulle se just dina bilder och tycka till blir ännu mindre. Så man får ta en bild i taget.

Man tycker redan att det kommer in för många i Bildkritik per dygn som det är - det pågår en omröstning om detta. Majoriteten verkar tycka att 2-3 bilder i veckan räcker. Se:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=62200

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto