Nu ska jag faktiskt komma med lite negativ kritik till mig själv vad gäller min åsikt om betalgömslen. Det är ingen annan som har tagit upp det, så jag får väl kritisera mig själv nu då..
Givetvis anser jag att man får tycka som jag tycker i frågan om betalgömslen, men kanske borde jag någon gång själv först testa att sitta i ett betalgömsle och fotografera björn eller något annat vilt för att verkligen se hur det är. Det har jag ju aldrig gjort, så kanske bör jag inte vara så tvärsäker på vad jag tycker i denna fråga som jag har varit i denna tråd. Vem vet..jag kanske skulle tycka att det var världens häftigaste grej och därmed helt ändra åsikt i frågan om jag provade betalgömslefotograferig!? Det kanske inte är så lätt och simpelt som jag inbillat mig eller fått uppfattningen om!?
Min argumentation bygger ju bara på en känsla jag har, saker som jag har läst och hört, andras bilder jag har tagit del av etc. Det är väl inte den bästa utgångspunkten egentligen, utan man bör ju gärna prova saker och ting själv innan man går ut med så bestämda uppfattningar som jag har gjort här. I alla fall när det gäller att ha åsikter om denna typ av saker..
Får väl återkomma till denna tråd när jag väl har testat på att fotografera från ett betalgömsle...