peber
Aktiv medlem
Mina bästa bilder skriver jag ut i a4 och sätter upp i metallramar på köksväggen ett tag, sedan byter jag bilder och de gamla hamnar i en låda. Nu skulle jag vilja sätta dem i album istället och jag har förstått att en del här monterar a4-bilder i album. Hur gör ni? Vad använder ni för album? Hur fäster ni bilderna? Klister? Dubbelhäftande tejp? Fotohörn? Plastfickor? För-/nackdelar?
Jag har funderat en del och hittar ingen perfekt lösning eftersom så stora bilder blir ganska tunga. Helst vill jag kunna ta ur bilderna igen och därmed slippa klister men det kanske är enda sättet? Behöver också tips om - inte allt för dyra - passande album, gärna ngt etablerat märke som är lätt att få tag på och köpa fler när så behövs.
Tacksam för all hjälp!
/Per
Jag har funderat en del och hittar ingen perfekt lösning eftersom så stora bilder blir ganska tunga. Helst vill jag kunna ta ur bilderna igen och därmed slippa klister men det kanske är enda sättet? Behöver också tips om - inte allt för dyra - passande album, gärna ngt etablerat märke som är lätt att få tag på och köpa fler när så behövs.
Tacksam för all hjälp!
/Per