Jalong
Aktiv medlem
arleklint skrev:
Det kanske bara är jag som är så förbålt korkad
Tycker din bildserie visar att du jobbar hårt för att få lyckade bilder. Är ur min synvinkel mycket mer aktningsvärt än att vara trollkunnig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
arleklint skrev:
Det kanske bara är jag som är så förbålt korkad
Jag anser att urvalsprocessen är utvecklande och dessutom sparar den tid för mig i mörkrummet. Ofta hänger jag över kontaktkartor i en vecka eller så innan jag gör den första förstoringen från en nyframkallad rulle. I slutändan förstorar jag ungefär 5-10% av mina bilder.arleklint skrev:
Här på fotosidan ser vi i huvudsak de bilder vi är mest nöjda med. Sällan ser vi våra misslyckanden. Jag är lite nyfiken på att veta hur många dåliga bilder ni tar på en bra.
arleklint skrev:
Vore lite kul om någon av er andra kunde klippa ihop en bild av 10-20 bilder i följd och lägga ut.
Eller?
arleklint skrev:
Vore lite kul om någon av er andra kunde klippa ihop en bild av 10-20 bilder i följd och lägga ut.
lotelo skrev:
Så många för ett motiv? Omöjligt för mig att visa i så fall.
arleklint skrev:
Jag brukar få motiv i huvudet som jag vill göra. Förr eller senare blir motivet gjort, frågan är bara hur många fototillfällen och försök det går åt
som betyder ungefär:jajamensan , också blev det ändå inte sista ordetjoker skrev:
Amen, inte som "Ja men" utan som det bibliska avslutet.