Annons

Hur många 5D MkII är bokade?

Produkter
(logga in för att koppla)
Sådärja. Då sitter batteriet i laddaren. Äntligen!

Mitt ex kommer från FotoVideo i Malmö där jag stått i kö sedan början på november. Passade även på att komplettera med ett 16Gb Extreme III och ett extra batteri.
Mycket bra service!
En seriös butik som absolut kan rekommenderas.
 
Ja herregud hur skulle du få in en DVD skiva i den kameran?
Var är luckan som man öppnar för att få in filmen?

Jag hörde lite skvaller om att man kan köra omvänd teethered? Skicka en bildsignal från DVD-spelaren in i kameran? Var någon kille på ett forum som påstod att han kollat på Bad boys 2 på det sättet, riktigt coolt!
 
Jag hörde lite skvaller om att man kan köra omvänd teethered? Skicka en bildsignal från DVD-spelaren in i kameran? Var någon kille på ett forum som påstod att han kollat på Bad boys 2 på det sättet, riktigt coolt!

Suveränt. Då kan man kasta platt-TVn på väggen och använda kameran istället. Bara att sitta tillräckligt nära kameran så blir upplevelsen densamma...

Har för mig att Teknikmagasinet tidigare sålde en 3" TV där dom enligt reklamen påstod att den motsvarade 46" i vanligt vardagsrum, om man bara såg till att betrakta den på 1dm avstånd..
 
Kungsholms foto - nån som haft kontakt med dem på ett tag?

Vi är väl nåra som fortfarande väntar? Nån som har koll på hur det ser ut hos Kungsholms foto - hur många kameror som gått ut, och om nåt är på g?
 
Du lovade att återkomma med filmen!

Filmen innehöll mycket brus. Inga blixtrar eller annat syntes men ljudet låter mycket obehagligt. Som sagt inget jag rekommenderar då kameran gick sönder.

Nu har jag en ljudfil dock. Skall hitta en billig webcamera, sampla ljudet från mkII, sen kan jag uppleva ugnen inifrån.
 
Filmen innehöll mycket brus. Inga blixtrar eller annat syntes men ljudet låter mycket obehagligt. Som sagt inget jag rekommenderar då kameran gick sönder.

Nu har jag en ljudfil dock. Skall hitta en billig webcamera, sampla ljudet från mkII, sen kan jag uppleva ugnen inifrån.
Vill bara dubbelkolla, visst är väl detta ett skämt?
 
Vi är väl nåra som fortfarande väntar? Nån som har koll på hur det ser ut hos Kungsholms foto - hur många kameror som gått ut, och om nåt är på g?

16/1 fick de in 7st hus samt 2st kit med 24-105is. Jag hade från början nr 10 i handpenningskön och jag står på tur att få nästa hus de får in. Jag vet dock inget om när de får in mera.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.