RG
Avslutat medlemskap
vilken film tycker ni är bäst till 5D2?
Har inte fått någon att passa än men testandet fortsätter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker Velvia är en fin film, fint korn
och fanastiska färger.
det är väl bara 24*36 som passar.vilken film tycker ni är bäst till 5D2?
det är väl bara 24*36 som passar.
Ja herregud hur skulle du få in en DVD skiva i den kameran?
Var är luckan som man öppnar för att få in filmen?
Jag hörde lite skvaller om att man kan köra omvänd teethered? Skicka en bildsignal från DVD-spelaren in i kameran? Var någon kille på ett forum som påstod att han kollat på Bad boys 2 på det sättet, riktigt coolt!
Gör det inte! Jag varnar verkligen. Jag gjorde nyss ditt experiment och kameran verkar ha gått sönder. Filmen fastnade dock på minneskortet. Återkommer när jag laddat upp filmen.
Kameran känns varm, som kroppstemperatur ungefär.
Du lovade att återkomma med filmen!
Vill bara dubbelkolla, visst är väl detta ett skämt?Filmen innehöll mycket brus. Inga blixtrar eller annat syntes men ljudet låter mycket obehagligt. Som sagt inget jag rekommenderar då kameran gick sönder.
Nu har jag en ljudfil dock. Skall hitta en billig webcamera, sampla ljudet från mkII, sen kan jag uppleva ugnen inifrån.
Vi är väl nåra som fortfarande väntar? Nån som har koll på hur det ser ut hos Kungsholms foto - hur många kameror som gått ut, och om nåt är på g?
16/1 fick de in 7st hus samt 2st kit med 24-105is. Jag hade från början nr 10 i handpenningskön och jag står på tur att få nästa hus de får in. Jag vet dock inget om när de får in mera.
Hojta gärna till när du får ditt hus! Jag stod som 26a, då borde jag vara på 16e plats nu!
Jag blev uppringd i fredags, och fick kameran i måndags. Bara hus, beställd den 17:e September.
/Björn