Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur förvarar ni er kamerautrustning?

Produkter
(logga in för att koppla)
har allt i en gammal fotoväska som är stor(!)

sedan ligger prylarna ibland (rått ofta om sanningen ska fram) på skrivbordet, soffbordet, sängen, hyllan lite varstans... =)
 
Min Minolta Dynax 7D ligger sedan länge hos Topvisionshop i Luxemburg, betald och klar. Jag hoppas att den någon gång hamnar hos mig eller att jag någon gång får råd att handla en till. Då över disk i en fotobutik.
 
Min 300D med tillhörande stativ och hela paketet har jag vigt ett helt jalusiskåp till:p... när det inte är ute på språng vill säga, för då ligger det i min lowepro-väska=)
 
F.G. skrev:
Ni som inte har kassaskåp, kan ni inte vara
vänliga att skiva var ni bor och på vilken våning också.
Namn och lista på eran utrusning finns ju redan


;)

glömde kanske nämna att ryggan står precis bredvid en STOR och mycket VASS yxa... ;-)

wanna give it a go?
 
Jag har en speciell hylla i mitt sovrum som är min "fotohylla". Utöver den har jag även kameror och objektiv i ett kassaskåp, och redo i en kameraväska i sovrummet.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.