iSolen.se
Guest
Hmmm, frissera vad jag har gjort? Poängen här är ju att jag inte har gjort något? Normalt användande.
Och jag vet att de kommer att säga "otur" det är just därför jag frågar här för att få den samlade fotosidans kompetens.
Vad är det för fel med att i alla fall kolla om man har rätt att få en sak reparerad gratis istället för att slänga ut nån tusenlapp?
Förstår inte riktigt din reaktion här fast jag hoppas att du vänder dig till nån annan än mig
Ring gärna försäkringsbolaget men att vända sig till konsumentverket/ombudsman antyder på att det är en tvist på något sätt. Är det så redan?
Stefan skrev att försäkringsbolagets utslag beror på hur man formulerar felbeskrivningen och hur det gått fel. Då ligger ordet "frisering" inte långt bort men det var nog min negativa tolkning som jag fått med mig från en annan tråd, dvs lite tumning på sanningen för att försäkra sig om "rätt" beslut.