Annons

Hornborgasjön 2004

Produkter
(logga in för att koppla)
Tråkigt med vädret!, gråmulet och regn. Det såg lovande ut igårkväll, kallt och klart, men men!!!!, några bilder blev det iallafall.

//Mats.
 

Bilagor

  • trana_liten.jpg
    trana_liten.jpg
    30.4 KB · Visningar: 324
Tack skall ni ha för en trevlig dag, alla ni tappra som vågade trotsa vädrets makter.

Kallt var det, och ont om tranor, men jag hoppas ni alla fick någon bild som gjorde resan värd besväret.
 
Synd bara att man var tvungen att åka och jobba så tidigt på morgon!=( Hann bara vara där ca 30 min!
 
Efter att ha stigit upp kl 6 på fredagsmorgonen, jobbat lite, packat, lämnat och hämtat barnen, och en trevlig stund framför dumburken, så satte jag mig i bilen och körde de 35 milen upp till sjön. Var först på plats. 04:00... vilade lite i bilen. Några pågar från Malmö/lund dök upp strax före 5.. VI begav oss upp till naturrummet och gjorde oss iordning.. Många bilder blev det idag.. Passade även på att göra det andra naturrummet samt Varnhems klosterkyrka, för att seddan ta bilen hem igen de 35 milen... Nu sitter man här och är helt mosig i skallen.. inte så konstigt kanske.. Inte sovit på 35 timmar..

Men tack alla ni, det var roligt att träffas.
 
Tack för en trevlig dag vid Hornborgasjön! Vädret rådde vi ju tyvärr inte över, men det var trevligt att träffas och en och annan bra bild har man förhoppningsvis med sig hem.
 
Tack alla tappra! Jag är just hemkommen och skall nu kolla igenom mina bilder. Jag ser att ni fått till en del trots allt.
 
Tack alla för en trevlig dag! Har själv inte hunnit (orkat;-) kolla igenom bilderna ännu!
Har precis vaknat efter 16h sömn, som var ganska välbehövligt efter hundra mil bakom ratten.
Vi ses nästa år om inte förr...

Mvh
Patrik
 
Fotosidans expert Olle Bjernulf och Staffan Öström i kluriga funderingar
 

Bilagor

  • olleochstaffan.jpg
    olleochstaffan.jpg
    14.7 KB · Visningar: 447
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.