ANNONS
Annons

Hornborgasjön 2004

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har tyvärr fått förhinder och kan dessvärre inte deltaga. Hoppas ni får en fin dag. Roger Holmström
 
Ett vitt tips

I kväll har dom räknat in 990 tranor, kräver antagligen kraftig vidvinkel !

Jag som kommer norrifrån kommer att stanna till vid Tysslingen utanför Örebro. Där finns det nu över tretusen sångsvanar. Dom dansar inte men har liksom tranorna härliga läten. Se http://www.tysslingen.com/

Staffan
 
Vädret blir ju som det blir, och blir det grått så blir det bara en lite större utmaning att få till intressanta bilder :)
 
Hustomten skrev:
Vädret blir ju som det blir, och blir det grått så blir det bara en lite större utmaning att få till intressanta bilder :)

Om inte jag minns fel så var väl prognosen inget bra förra året heller? men det blev ju väldans bra iaf :)
 
Jag tror inte att vädret läser i forumet, så det spelar mindre roll. Det blir bara att ladda för alla alternativ och sedan gilla läget och se glad ut :eek:)
 
Varnhems klosterkyrka

Jag lovade i början av tråden att kontrollera om det gick att komma in i Varnhems klosterkyrka för att fotografera därinne.
Nu har jag äntligen lyckats hitta rätt person, och svaret var så här.

För att det skall komma någon som låser upp kyrkan tar de ut en avgift på 200:-, sedan kostar det 15:- per person i inträde. Då har vi kyrkan för oss själva. Kyrkan är ledig någonstans från lördag middag.

Om det är intressant får vi väl dela på kostnaden broderligt, vi får väl se hur stort intresset är.

Om det är intressant så skriv ert namn underst här på listan, skriv också hur stor del du max är beredd att betala totalt så får vi se om det går.

Det är ju lite ont om tid, jag måste boka kyrkan senast imorgon (Fredag).


Christer Pettersson 50:-
 
Re: Varnhems klosterkyrka

f skrev:
Jag lovade i början av tråden att kontrollera om det gick att komma in i Varnhems klosterkyrka för att fotografera därinne.
Nu har jag äntligen lyckats hitta rätt person, och svaret var så här.

För att det skall komma någon som låser upp kyrkan tar de ut en avgift på 200:-, sedan kostar det 15:- per person i inträde. Då har vi kyrkan för oss själva. Kyrkan är ledig någonstans från lördag middag.

Om det är intressant får vi väl dela på kostnaden broderligt, vi får väl se hur stort intresset är.

Om det är intressant så skriv ert namn underst här på listan, skriv också hur stor del du max är beredd att betala totalt så får vi se om det går.

Det är ju lite ont om tid, jag måste boka kyrkan senast imorgon (Fredag).


Christer Pettersson 50:-
Ulf Brage 50:-
 
Staffan skrev:
Japp, i södra delen.
Det finns ytterligare 738 i norra delen.

Har någon koll på om den delen kan vara givande, åtkomlighet osv?

/Staffan

Vid norra delen är det svårt att nå dom, närmast kommer du vid Trandansen.
 
f 5.6 skrev:
Jag lovade i början av tråden att kontrollera om det gick att komma in i Varnhems klosterkyrka för att fotografera därinne.
Nu har jag äntligen lyckats hitta rätt person, och svaret var så här.

För att det skall komma någon som låser upp kyrkan tar de ut en avgift på 200:-, sedan kostar det 15:- per person i inträde. Då har vi kyrkan för oss själva. Kyrkan är ledig någonstans från lördag middag.

Om det är intressant får vi väl dela på kostnaden broderligt, vi får väl se hur stort intresset är.

Om det är intressant så skriv ert namn underst här på listan, skriv också hur stor del du max är beredd att betala totalt så får vi se om det går.

Det är ju lite ont om tid, jag måste boka kyrkan senast imorgon (Fredag).




Mats Andreasson 50:-
 
Varnhemskyrkan

Gör som så att du kopierar in föregående personer och lägg till dig själv sist på listan om du är intresserad.


Christer Pettersson 50:-
Ulf Brage 50:-
Mats Andreasson 50:-
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.