Bossebarrskog
Aktiv medlem
Var nu inne och titta de på de senaste inkomna bilderna och fick då se några bilder som den mycket duktiga fotografen Terje tagit. Det jag tänkte när jag såg dessa för mig väldigt "suddiga"(den ena i allafall). Hur lång tid tar det innan det kommer en femma och en fin kommentar på hur bra bilden är? Lade in en bevakning och ca 5 min efter kom det ett mail att någon komenterat bilden. OCH SE det var en 5:a. Bilden hade legat uppe knappt en halvtimma.
Nu till min fundering om man laddar upp en bild eller flera skulle detta inte kunna göras så att man var anonym för andra och förbli så i 2-3 dagar. Kanske blir det fler kommentarer och betyg. I vissa fall käns det som att det kommer bra betyg och kommentarer på de fotografer som är kända här på fotosidan (och då är dom ju kända i resten av världen också).
En funderande Jörgen
Nu till min fundering om man laddar upp en bild eller flera skulle detta inte kunna göras så att man var anonym för andra och förbli så i 2-3 dagar. Kanske blir det fler kommentarer och betyg. I vissa fall käns det som att det kommer bra betyg och kommentarer på de fotografer som är kända här på fotosidan (och då är dom ju kända i resten av världen också).
En funderande Jörgen