Annons

hjuluppdatering 7D och 5D mkII

Produkter
(logga in för att koppla)
har faktiskt saknad det på 5:an .. hade vart grymt om mankunde få det fixat här.. dock inte haft samma problem med 7:an .... ännu ..
 
Såg just nån kille i Canada som fått erbjudande om detta, i Canada. Så det sprider sig nog. Verkar kosta runt en svensk tusenlapp.

Dyrt för att rätta till ett konstruktionsmisstag.
 
Inte alls dumt, det är ofta man vrider på hjulet av misstag när man är stressad och/eller har handskar på sig. Som sagt, dyrt för oss att rätta till deras misstag dock.
 
har faktiskt saknad det på 5:an .. hade vart grymt om mankunde få det fixat här.. dock inte haft samma problem med 7:an .... ännu ..

det har jag :( . j-t irriterande när insställningsratten flyttat sig . Särskilt när man ska fota nåt som kan sticka när som helst...kommer nog att fixa min om priset är ok

borde varit gratis
 
Det verkar vara en vettig funktion. Jag har inte haft några problem med att reglaget ställt om sig - förrän helt nyligen när jag knölade ner min 7D i golfbagen. Då blev det lite tight och ofta när jag drog upp den så hade den ställt om sig.

Förstår dock inte synpunkterna om konstruktionsmiss och att en uppgradering borde vara gratis.

Min gamla bil saknar antisladdsystem. Är det en konstruktionsmiss? Borde jag få den uppgraderard gratis?
 
Borde fixas med en firmware......

........alltid grön ruta samma var ratten är..........

Spök till revolver.
Jag tycker det blir extra pillrigt med ett till finger. Funkar bra som det är tycker jag, men månne värre när hjulet blir slitet och sladdrigt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.