Jägar3n
Aktiv medlem
Har varit i kontakt med polisen igen efter de senaste mejlen och hon var på ett annat plan än den jag pratade med första gången. Hon sa direkt att detta gäller olaga hot och utpressning. Tog upp en ny anmälan med alla uppgifter och sa att jag ska sluta direkt att mejla med henne. Dom skulle genom bankkontonummret kontrollera om det stämmer med köparen så att kvinnan inte blivit kapad utan att det verkligen är hon som begår hoten.
Till de personer som tycker jag är fjantig vilket vissa verkar tycka så kan jag bara säga att om man blir orolig, när människor hotar att skicka folk på en för att driva in pengar, då är jag fjantig då. Man läser varje dag om folk som blir misshandlade och dödade för mindre saker än så.Jag blir i alla fall orolig.
Till de personer som tycker jag är fjantig vilket vissa verkar tycka så kan jag bara säga att om man blir orolig, när människor hotar att skicka folk på en för att driva in pengar, då är jag fjantig då. Man läser varje dag om folk som blir misshandlade och dödade för mindre saker än så.Jag blir i alla fall orolig.