Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hjälp mig i objektivdjungeln!
- Trådstartare novak1
- Start datum
novak1
Medlem
Har du kollat din email?
Ja, jag såg. Men han verkar ha sålt dem. Köpte kameran idag
Verkar inte finnas någonstans alls.Var på elgiganten, siba, onoff och media markt, ingen hade 28mm 1.8 usm.
Sven Blomquist
Aktiv medlem
På Prisjakt sewr det ut som om Rajala har det i alger.
Ja, jag såg. Men han verkar ha sålt dem. Köpte kameran idagdär i mot hade de inte objektivet
Verkar inte finnas någonstans alls.Var på elgiganten, siba, onoff och media markt, ingen hade 28mm 1.8 usm.
novak1
Medlem
På Prisjakt sewr det ut som om Rajala har det i alger.
Såg det. Är de bra? Eller är det lång leveranstid? Vore bra och fixa ett till på torsdag.
ErlandH
Aktiv medlem
Rajala har en alldeles utmärkt fysisk butik här i Stockholm, med mycket duktig personal. Men jag har förstått av andra diskussioner här på FS att deras lagersaldo i webbshopen inte alltid behöver ha så mycket med verkligheten att göra. Ring dem och fråga!Såg det. Är de bra? Eller är det lång leveranstid? Vore bra och fixa ett till på torsdag.
novak1
Medlem
Rajala har en alldeles utmärkt fysisk butik här i Stockholm, med mycket duktig personal. Men jag har förstått av andra diskussioner här på FS att deras lagersaldo i webbshopen inte alltid behöver ha så mycket med verkligheten att göra. Ring dem och fråga!
Får väll ta och göra det