Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp mig i objektivdjungeln!

Produkter
(logga in för att koppla)
Såg det. Är de bra? Eller är det lång leveranstid? Vore bra och fixa ett till på torsdag.
Rajala har en alldeles utmärkt fysisk butik här i Stockholm, med mycket duktig personal. Men jag har förstått av andra diskussioner här på FS att deras lagersaldo i webbshopen inte alltid behöver ha så mycket med verkligheten att göra. Ring dem och fråga!

Jag köpte av Rajala, jag beställde nu den 21 sep, fick det med posten den 29. Men motljusskyddet har än inte kommit, men så brukar det ju vara.

Rajala har en alldeles utmärkt fysisk butik här i Stockholm, med mycket duktig personal. Men jag har förstått av andra diskussioner här på FS att deras lagersaldo i webbshopen inte alltid behöver ha så mycket med verkligheten att göra. Ring dem och fråga!

Får väll ta och göra det:) Vart i sthlm ligger butiken?

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto