** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

hjälp med tatoo

Produkter
(logga in för att koppla)

trodox

Aktiv medlem
jag gjorde ett första försök till att klistra dit en tatoo på mig själv:)

och jag tog även bort en tavla bakom mig.

skulle vilja ha förslag hur man kan göra sånna tatoos bättre och mer värklighetstrogna
(ljus och form och att det följer kroppen mer naturtroget)

och vilka kommandon som är bra att använda då man böjjer delar av bilden efter kroppen???

takc på förhand

Bilagor

• tatootest.jpg
    tatootest.jpg
    35.5 KB · Visningar: 363
De enda verkygen i Photoshop som jag kommer på som kan passa är dels filtret "gör flytande" som kan omforma bilden på olika sätt och dels filtret förskjutningskartor. Jag är inte särskilt hemma på nåt av dom, dessvärre. Läs på lite i Photoshops manual och se om du tror att något av dem kan passa.

För att få en pålagd tauering att se lite bättre ut kan du ju testa med typ 60-80% opacitet och blandningsläget multiplicera för att en aning hudstruktur ska komma igenom.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar