Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hjälp! Leverantör av tackkort o album?
- Trådstartare SixBySix
- Start datum
SixBySix
Aktiv medlem
Hallå där !! Är det inte någon som kan hjälpa mig??? Har iofs hittat en leverantör (www.davanti.se) men det vore trevligt att ha någon mer att välja på. Gärna med större sortiment.
MVH, Niclas
MVH, Niclas
Johan A
Aktiv medlem
En varning är på sin plats för Davanti Foto (fd Plastprodukter i Malung) som förvisso har en del hyffsade produkter men som är fullständigt värdelösa på allt vad service heter. Då talar jag av egen erfarenhet och från flera tillfällen. Nog sagt.
Själv jobbar jag inte huvudsakligen med bröllop men kommer nästa gång det blir aktuellt defenitivt se mig om efter en annan leverantör. Fotograferar du lika få bröllop som jag och är lika mån om extraordinära lösningar så finns flera tillverkare utomlands som kan leverera för alla smaker. Och alla plånböcker. Är det mer hyffsat vanliga men helt okej seriealbum och tackkort du eftersöker (motsvarande Davantis produkter) så kan jag rekommendera en kontakt med Pemi Tryck AB i Ryd (http://pemi.pemitryck.com/main.htm). Låt inte hemsidans utformning lura dig.
Lycka till!
Själv jobbar jag inte huvudsakligen med bröllop men kommer nästa gång det blir aktuellt defenitivt se mig om efter en annan leverantör. Fotograferar du lika få bröllop som jag och är lika mån om extraordinära lösningar så finns flera tillverkare utomlands som kan leverera för alla smaker. Och alla plånböcker. Är det mer hyffsat vanliga men helt okej seriealbum och tackkort du eftersöker (motsvarande Davantis produkter) så kan jag rekommendera en kontakt med Pemi Tryck AB i Ryd (http://pemi.pemitryck.com/main.htm). Låt inte hemsidans utformning lura dig.
Lycka till!