Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp! Leverantör av tackkort o album?

Produkter
(logga in för att koppla)

SixBySix

Aktiv medlem
Skulle behöva tips på en bra leverantör av tackkort och album. Brukar lämna rullar från bröllop till VSFL för att få serier, men de är kassa på resten med fina pärmar till kort. Snälla hjälp mig med tips på bra leverantörer.
Stort tack på förhand!
MVH, Niclas

Hallå där !! Är det inte någon som kan hjälpa mig??? Har iofs hittat en leverantör (www.davanti.se) men det vore trevligt att ha någon mer att välja på. Gärna med större sortiment.
MVH, Niclas

En varning är på sin plats för Davanti Foto (fd Plastprodukter i Malung) som förvisso har en del hyffsade produkter men som är fullständigt värdelösa på allt vad service heter. Då talar jag av egen erfarenhet och från flera tillfällen. Nog sagt.

Själv jobbar jag inte huvudsakligen med bröllop men kommer nästa gång det blir aktuellt defenitivt se mig om efter en annan leverantör. Fotograferar du lika få bröllop som jag och är lika mån om extraordinära lösningar så finns flera tillverkare utomlands som kan leverera för alla smaker. Och alla plånböcker. Är det mer hyffsat vanliga men helt okej seriealbum och tackkort du eftersöker (motsvarande Davantis produkter) så kan jag rekommendera en kontakt med Pemi Tryck AB i Ryd (http://pemi.pemitryck.com/main.htm). Låt inte hemsidans utformning lura dig.

Lycka till!

Tack så jättemycket för hjälpen !

Jag har lagt mycket tid på att leta utan större resultat. Tack så mycket för hjälpen, gen betyder mycket för mig.
MVH, Niclas :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar